• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ 
اعضای  شورای اسلامی شهر كهریزك در پیامی روز شهرداری ها و دهیاری ها را گرامی داشتند.
به گزارشروابط عمومی  شورای اسلامی شهر کهریزک:اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک  با صدور پیامی، 14 تیرماه روز شهرداری و دهیاری را به متصدیان مدیریت شهری تبريك و تهنیت گفتند.

اعضای  شورای اسلامی شهر کهریزک در پیامی روز شهرداری ها و دهیاری ها را گرامی داشتند.

 

به گزارشروابط عمومی  شورای اسلامی شهر کهریزک:اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک  با صدور پیامی، 14 تیرماه روز شهرداری و دهیاری را به متصدیان مدیریت شهری تبريك و تهنیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:


نام‌گذاری روزی به‌عنوان "شهرداری و دهياری" در تقویم کشور شاید در نگاه نخست تنها معطوف به نام‌گذاری بوده ولی در عمل روزی برای پاسداشت و قدردانی از زحماتی خالصانه، شبانه‌روزی و دلسوزانه دغدغه مندان مدیریت شهری و روستایی است.


شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌عنوان نهادی تصمیم گیر و تصمیم‌ساز همواره به دنبال ارتقای سطح خدمت‌رسانی زندگی مردم و اثرگذاری در مسائل شهری، اجتماعی، عمرانی و فرهنگی بوده‌اند که در کنار همدلی و هم‌افزایی با مدیران استانی سبب ایجاد روحیه امید برای آحاد جامعه شده‌اند.
خادمین مردم در‌شهرداری  کهریزک با عزمی جهادی در حال فعالیت بوده تا از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات جدید فضا را مناسب زندگی و کارنمایند و با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مردم و تلاش برای برقراری عدالت و پیشرفت باعث ارتقاء سطح زندگی مردم شوند.


اینجانبان این روز فرخنده را به شهردار محترم جناب آقای علی یحیی پور و خانواده بزرگ شهرداری کهریزک تبريك عرض نموده و در کنار آرزوی توفیق روزافزون خدمت در راستای ایجاد رفاه و آسایش عمومی، ارتقای کمی و کیفی خدمت صادقانه به مردم بزرگوار شهر کهریزک را از درگاه پروردگار متعال خواستاریم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0